خانه » جوک الکی مثلا » هوتارگو تعارف نکنید بیایدداخل خونه

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

جوک الکی مثلا

 

مامانم صبح زود از خواب بیدارم کرده
میگه: الهی که زودتر بمیری از شرت خلاص شم
.
.
.
.
میگم اول صبحی چی شده مادر من؟؟؟؟؟؟
میگه:الکی مثلاً من از تو راضی نیستم.

 نویسنده"شاهرخ خان
 

هرسال عید اروپا، باور کن خسته شدیم پدر من بیا امسال عید بریم یکی از شهرهای ایران خودمون مگه چی از خارج کم داره!؟
.

.

.



الکی مثلا ما وضمون خوبه همه ساله میریم خارج !

نویسنده"شاهرخ خان 

سلام عشقم ، خوبی نفسم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من یادم رفته هنوز عشقم بهم خیانت نکرده و پیشمه :(

 نویسنده"شاهرخ خان

ایشششش چرا لاک ناخونمو پاک کردی نازی!!!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.الکی مثلا من بالا شهر تهرون زندگی میکنمو تو روستا نیستم

 نویسنده"شاهرخ خان

داداش ازین کارا نکنین لطفا
1:سیب زمینی رولنت کردن و فروش بجای البمب
2.کادو کردن روزنامه وفروش بجای منور
3.........................
.
.

..
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من ازین کارا نمی کنم.

نویسنده"شاهرخ خان 

چگونه دختــــــــــرارو بشناسیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من گـــل شناسـم!

خــدایا با این پــست فقـط یه مـــخ بـزنم بســه (^!^)

 
 

 نویسنده"شاهرخ خان

بابام میگه کجا میری؟
میگم دانشگاه!
اومده جلو یه چیزی گذاشته جیبم ..
در اوردمش دیدم کاغذه..!!!!
برگشته باخنده میگه:
الکی مثلا من بابای خوبیم بهت پول توی جیبی دادم

 

خدا پدر اون کسی که این جوک های الکی مثلآ رو اختراع کرد از عمق بیامرزتش

چون چند روز پیش داشتیم میرفتیم اردو اجازه داده بودن گوشی ببریم.

بعد یکی از این همشاگردی های ما گفت : بچه ها کی میدونه رمز وای فای مدرسه چیه

منم که از همه جا بی خبر گفتم : من میدونم رمزش _ _ _ _ _ _ هست

هـــــــــــی چشتون روز بد نبینه برگشتم دیدم مدیر مدرسه پشتم وایساده

حالا مارو بگو آقا هیچی پیدا نکردم بگم برگشتیم گفتیم : ههههه الکی مثلآ من رمز وای فای مد رسه رو میدونم

خلاصه مدیرمون بعد از این که خندش گرفت مارو بیخیال شد

ولی ناگفته نماند که بعد از این که از اردو برگشتیمو مدرسه تعطیل شد 10 - 12 نفر از بچه ها افتادن دنبالم و انقد دویدیم که وقتی منو گرفتن دیدن اگه انرژی همشونو جمع کنن نمیتونن یه مشت بهم بزنن که بهم افاقه کنه و منم برگشتم بهشون گفتم الکی مثلآ شما میخاید بامن دعوا کنید و اونام بیخیال ماجرا شدن و این که من سر کارشون گذاشتم.

خلاصه این گونه شد که من به وسیله الکی مثلآ جان سالم به در بردم...

 نویسنده"شاهرخ خان
 

زندگی بر خلاف ارزوهایم گذشت
.
.
.
.
.
.
.
این دیگ الکی نیس واقعیه

 
 نویسنده"شاهرخ خان

به تنهایی عادت کن!
وقتی که دنیا فرصت نمی دهد
که دلخوشی هایت دوامی داشته باشد ...

زندگی کن در تنهایی خویش

زندگی کن!
حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی
چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد

************************************************************
اولین پستمه
الکی مثلا من تازه واردم

 نویسنده"شاهرخ خان

من انقدر به مطالعه و اینا علاقه شدید و وافر دارم.......فهمیدید وافررررررررررررر که همیشه کتاب جلو مه و کارامو انجام میدم مثلا چای میخورم انگری بیرد بازی میکنم ایمیلامو چک میکنم تلویزیون میبینم و الکی میخام مثلان سرانه مطالعه خودم و کشورم رو بالا ببرم
لایک=تو تنها نیستی منم همینطورم
لایک= هیچ کس همراه نیست تنهای اول
لایک=خخخخخخخخخخخخخخخخ
لایک=5+1=6
لایک =like

  نویسنده"شاهرخ خان

وأي چه روزي بود روزي كه براي اولين بار پدرمو ديدم ،
،
،
،
،
،
الكي مثلا منم حداقل ي بار پدرمو ديدم

 نویسنده"شاهرخ خان
 

زیباترین مثلا الکی که خوندم:
نگهم نیست به دنبال نگاهت ، الکی!
مثلا رفته ز سر حال و هوایت ،الکی!
به من اصلا چه که این ماه میایی یا نه
مثلا نیست به دل دلهرهایت ، الکی!
هرشب از فرط خوشی اول شب میخوابم
مثلا غم نشده خاطره هایت ، الکی!
در و دیوار همه قصه تو باخبرند
مثلا نیست دلم اهل شکایت ، الکی!
انقدر خوب و متینم که خدا میداند
مثلا سگ نشوم هر دو سه ساعت ، الکی!

  نویسنده"شاهرخ خان

داریم با عشقم در مورد وضعیت دختر پسرا اینا حرف میزنیم ..
مخاطب خاص: الان دیگه دخترا از راهنمایی شروع میکنن به دوست پسر گرفتنو نمیدونم همه غلطی میکنن پسرا هم که دیگه همه کاری میکنن :|
من : اره والا وضعشونه خرابه دیگه
مخاطب خاص: اره زمونه ما هیچی حالیمون نبود اصن
من: حالا من یکی از این غلطایی که اونا میکننو بکنما خدا همونجا میزنه تو کمرم
مخاطب خاص :قبل خدا خودم میزنم میکشمت دیگه به خدا نمیکشه :|
من: نه خو الکی مثلا از این غلطا بکنم دیگه =)))))
مخاطب خاص: در مورد این چیزای مهم الکی مثلا نداریمااااا :||||
من: باشه خو اصن خدا لعنت کنه کسی که الکی مثلا رو در اورد انداخت تو دهن ملت :|=)))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 13 اسفند 1393برچسب:هوتارگو"خانه » جوک الکی مثلا », | 9:35 | نویسنده : شاهرخ خان |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.